Komunikazio Korporatiboa
Enpresa batek hainbat publikorekin elkarreragiteko egiten dituen komunikazio eta jardueren multzoari egiten dio erreferentzia, barneko langileetatik hasita.
Ekitaldiak
Ekitaldien antolakuntzari dagokio helburu zehatz bat duten pertsona talde bat biltzera zuzendutako jarduerak planifikatzea, koordinatzea eta gauzatzea, izan enpresa, gizarte, kultura edo aisialdikoa. Ekitaldiarekin zerikusia duten alderdi guztiak zaintzen ditugu, lokalen aukeraketa eta hornitzaileen kudeaketa, logistika, sustapena eta koordinazioa.
Ekitaldien helburu nagusia bertaratuentzako esperientzia gogoangarriak eta arrakastatsuak sortzea da, bezeroak ezarritako baldintzak eta helburuak betez. Horrek esan nahi du plangintza eta kudeaketa eraginkorra izatea, baita parte-hartzaileen beharrak eta itxaropenak ondo ulertzea ere.
Prentsa oharrak
Prentsa-oharrak, enpresa, erakunde edo pertsona bati lotutako albiste, gertaeren edo garapenen berri emateko erabiltzen diren idatzizko dokumentuak dira. Ohar hauek argi eta zehatz idatzita daude, kazetarien arreta bereganatzeko eta hedabideen oihartzuna sortzeko helburuarekin.
Prentsa ohar baten helburua komunikabideek albisteak edo erreportajeak prestatzeko oinarri gisa erabiltzea da. Horregatik, garrantzitsua da ondo idatzita egotea eta kazetarien arreta bereganatzea informazio baliagarria eta egiaztagarria eskainiz.
Blogeko mezuak
Blog-mezuak blog batean idatzitako artikuluak edo argitalpenak dira, lineako plataforma batean, non enpresek industria eta/edo negozio-gai zehatzei buruzko edukia aldizka partekatzen duten. Sarrera hauek hainbat gai jorratu ditzakete, besteak beste, albisteak, iritziak, aholkuak, tutorialak, gidak, iritziak, istorio pertsonalak eta askoz gehiago.
Blog-argitalpenak ezagutza partekatzeko, iritziak adierazteko eta irakurleekin konektatzeko modu ezagunak dira. Norbanakoek, enpresek, profesionalek eta hainbat arlotako adituek erabiltzen dituzte euren presentzia digitala informatzeko, entretenitzeko, hezteko eta finkatzeko.
Press clipping
Press clipping, prentsa mozketak, inprimatuak edo digitalak izan, enpresa, erakunde edo pertsona jakin bat aipatzen dituzten prentsa mozketak biltzeko eta artxibatzeko praktika da. Prentsa laburpen horiek albisteak, artikuluak, elkarrizketak edo komunikabideek argitaratutako beste edozein eduki izan ditzakete.
Prentsa mozketaren helburua komunikabideetan entitate baten presentziari eta irudi publikoari buruzko informazio garrantzitsua kontrolatzea eta biltzea da. Entitatea hedabideetan nola lantzen den, zer gai eztabaidatzen diren eta zein den pertzepzio orokorra eskaintzen du.
Barnean egin ditzake entitateak berak edo bilketaz arduratzen diren zerbitzu espezializatuak kontratatuz.