zure markaren esentzia argazkiaren eta bideoaren bidez atzematea ezinbestekoa da zure publikoarekin konektatzeko, eta zure balioak modu eraginkorrean transmititu ahal izateko, irudi bakoitzak identitatea islatzen duela ziurtatuz zure

marketing digital donostia
marketing digital donostia

bideo edo argazki batek ematen duen komunikazioa bisualagoa, erakargarriagoa eta zuzenagoa da. Zure publikoarengana iristeko modu bat, katigatu eta erakartzen duena, testu soil batekin baino askoz gehiago transmitituz.

eduki eraginkorra izan dadin, irudiak edo bideoak honako hau islatu behar du:

  • marka-identitatea: irudiek zure negozioaren nortasuna, balioak eta misioa erakutsi behar dituzte. Horrek esan nahi du zure ikus-identitatearekin koherenteak diren koloreak eta estiloak erabili behar direla.
  • profesionaltasuna: ezinbestekoa da egiten duzun horretan zure publikoari profesionaltasuna transmititzea, kalitate handiko irudiak eta bideoak exekutatuz. Ondo konposatutako eta editatutako irudiek konfiantza sortzen dute bezero eta bazkide potentzialengan.
  • emozioa: emozioak gogora ekartzeak eta istorioak kontatzeak zure publikoarekin hurbilagotik konektatzea eragiten dute.
  • benetakotasuna: ikusizko edukiak zure markaren errealitatearen adierazgarri izan behar du. Gardentasunak konfiantza eta leialtasuna eraikitzen du zure entzuleekin.
  • desberdintzea: desberdintzea da zure lehiarako abantaila markatuko duena, eta ezinbestekoa da zure ikusizko edukiaren bidez erakustea.

argazkigintza eta bideogintza funtsezkoak dira gaur egun zure markaren identitate digitalari eusteko.

  • web-orriak eta sare sozialak
  • publizitatea eta iragarkiak
  • erretratu korporatiboak zure komunikazio-tresnentzat
  • aurkezpenak eta bezeroentzako proposamenak
  • prentsako argitalpenak edo hedabide digitalak