marketineko aholkularitza estrategikoa
aholkularitza profesionala eskaintzen diegu enpresei beren marketin-estrategien eraginkortasuna hobetzen lagunduz. Zure erronkak hazkunde bihurtzen ditugu. Merkatuan zure marka indartzen duten estrategiak diseinatzen ditugu. Ekintza bakoitzak emaitzak izan ditzan lan egiten

nola lagunduko dizugu
zure enpresaren egungo egoera aztertuko dugu
marketinaren arlo guztietan zure markaren presentzia digitala nolakoa den ebaluatzen eta sakonki aztertzen dugu.
konpetentzia ebaluatzen dugu
zure negozioaren lehiakideak zeintzuk diren definitzen dugu, hobekuntza-puntuak eta horiekiko ahultasunak detektatu ahal izateko.
helburuen definizioa
enpresaren eta lehiaren analisiaren emaitzak izan ondoren, helburuak zehazteaz arduratzen gara, ikusi ditugun beharren arabera. Helburu espezifikoak, neurgarriak, lorgarriak, garrantzitsuak eta denbora zehaztua dutenak.
marketin-estrategiak garatzen ditugu
horiek lortzeko zure helburuak eta estrategiak diseinatu eta planteatzen ditugu, ezarri beharreko marketin-ekintzak modu antolatu eta errazean planifikatzen dituen ibilbide-orri batekin.
aholkularitza-zerbitzuari buruzko galderak:
estrategiarik gabeko marketina iparrorratzik gabe nabigatzea bezalakoa da. Ondo definitutako estrategia izateak aukera hauek ematen dizkizu:
- Gaitasunetik bereiztea
- Konektatu zure entzuleekin
- Zure baliabideak optimizatzea
- Emaitzak neurtzea eta etengabe hobetzea
plangintza egiten laguntzen dizugu, eta, nahi baduzu, zurekin edo zure taldearekin lan egiten, funtsezko ekintza batzuk gauzatzeko.
marketin estrategikoa epe luzerako plangintzan, merkatuaren azterketan, balio-proposamenean eta segmentazioan oinarritzen da.
plangintza hori gauzatzea da operatiboa: kanpainak, sare sozialak, publizitatea, etab.