Marketin digitala - Donostia
Marketin digitala komunikabideak eta interneteko kanalak erabiltzean datza, enpresa bateko salmenta helburuak lortzeko. Kanal digitalean negozio-aukerak biltzeko aprobetxatu ditzakegun tresna anitz daude. Baina, tresna horiek guztiak alferrikakoak dira ez badugu aurretik
Sare Sozialen Estrategia
Sare sozialak ezinbesteko tresna bihurtu dira erakundeen estrategia digitalaren barruan. Batela-n sare sozialetan adituak diren talde bat dugu, marka bakoitzaren identitatera egokitutako edukiak sortzen espezializatuak. Gure zerbitzuak:
Sare sozialen plana
Funtsezkoa da sare sozialen plan on bat edukitzea, non enpresaren helburuak lortzeko egingo ditugun estrategiak eta ekintzak jasoko ditugun.
Profil sozialen diseinua eta erregistroa
Marka bakoitzaren profil sozialak diseinatzen ditugu, azaleko zein profileko irudiak, baita testuak eta deskribapenak ere egokituz.
Sare sozialen kudeaketa
Community Manager zerbitzua eskaintzen dugu zure enpresaren ahotsa izateko eta, eduki egokien bidez, zure markaren inguruan komunitate bat sortzeko.
Edukiak sortzea
Batela-n edukiak sortzen ditugu, zure marka gainontzekoetatik nabarmentzeko. Jatorrizko edukia sare sozialetan edo blogetan partekatzeko. Testuak, irudiak, argazkiak, bideoak, infografiak... zure markaren balioak hobekien komunikatzen dituenak.
Sare Sozialen Publizitatea
Zure enpresari laguntzen diogu produktuak edo zerbitzuak sustatzen hainbat plataforma sozialetan: Facebook, Instagram edo Linkedin besteak beste. Publizitate-kanpainak sortzen eta gauzatzen ditugu sare sozialetan ikusgarritasuna eta sareko inpaktua maximizatzeko, salmentak, kalitatezko lead-ak edo web trafikoa areagotzea lortzeko helburuekin.
Argazkigintza eta bideogintza
Argazki/bideo saio profesionala, mota ezberdinetako argazkiak eta/edo bideoak egiteko esklusiboki antolatutako egoera da, ondoren formatu digitalean hainbat egoeratan erabili ahal izateko.
Posta elektroniko bidezko marketina
Posta elektronikoko marketina mezu komertzialak bidaltzeko, zerbitzuak edo produktuak sustatzeko edo zure markari buruzko informazioa komunikatzeko posta elektronikoa erabiltzen duen komunikazio kanala da.
Posta elektronikoko marketina gaur egun gehien erabiltzen den marketin digitaleko tresnetako bat da eta bihurketa-tasa altuarekin. Ondo ezarrita, emaitza oso onak eta ikusleen leialtasun handia lortzen dituen kanala da.
Bidalketa-estrategia
Zure enpresaren beharrak aztertu ondoren, bidalketa-estrategiak garatzen ditugu bezero potentzialak bihurtze-inbutuan zehar gidatzeko. Helburuak salmentatik leialtasunera doaz, marka irudia edo errepikapena sortuz.
Buletinen diseinua eta bidalketa
Buletin eraginkorrak diseinatzen eta bidaltzen ditugu, marken identitatearen arabera berriak diseinatzen ditugu eta textu erakargarriak idazten ditugu.
Onurak
- Errentagarria: posta elektronikoko marketina bihurketa-tasa handienak dituen marketin digitaleko kanal merkeenetako bat da.
- Eraginkorra: posta elektroniko bidezko marketinaren hartzaileek zure markarekiko interesa dutela erakutsi dute, aldez aurretik mezuak jasotzeko baimena eman baitute, inbertsioaren itzulera handia duen kanala bihurtuz.
- Neurgarria: posta elektroniko bidezko marketin plataformek, ondo optimizatuta, zure inbertsioari etekinik handiena ateratzeko aukera ematen duten datuak eskaintzen dituzte.
- Automatikoa: mezu elektroniko automatikoak bidaltzen dituzten sekuentziak sor ditzakezu, lana erraztuz.
- Leialtasuna areagotu: eduki garrantzitsu eta pertsonalizatuarekin bidalketa estrategia on batek publikoaren leialtasuna areagotzen du.
Salmenta soziala
"Social Selling" edo salmenta soziala marketin digitalaren estrategiak sare sozialen erabilerarekin uztartzen dituen salmenta teknika bat da. Enpresen eta kontsumitzaileen sareko presentzia areagotuz, Social Selling tresna baliotsuenetako bat bihurtu da kanal digitalaren bidez negozio-aukera berriak biltzeko.
Salmenta sozialaren abantailak
- Eraginkortasun handiagoa bezeroen prospekzioan
- Ikusgarritasun handiagoa enpresarentzat
- Bezeroen beharrak hobeto ulertzea
- Bihurketa-tasa handiagoa
- Salmenta aukera gehiago
Salmenta sozialaren atalak
- Prospekzioa: Linkedin-en 28 milioi enpresa baino gehiago eta 600 milioi pertsona baino gehiago daude, eta horri esker, balizko bezeroen bilaketa sistematiko eta kualifikatua egin eta interesatzen zaizkigun pertsonak zein enpresak aztertzea ahalbidetzen dugu.
- Negozio aukera: bezero potentzialen interesak ezagutzeak proposamen pertsonalizatuak egiteko aukera ematen du. Horrek negozio aukerak sortzen ditu salmentak bihurtzeko probabilitate handiagoarekin.
- Marka pertsonala: enpresaren profila ez ezik, profil pertsonala ere zaindu behar duzu. Garrantzitsua da konfiantza ematea eta norbaitek bilatzen zaituen kasuan prest egotea.
- Baliozko edukia: eduki garrantzitsuak eta baliotsuak eskaini, galderen ebazpena edo irtenbide pertsonalizatuak.
- Ebaluazioa: garrantzitsua da egiten ditugun ekintza guztiak neurtzea eta interakzioen, lortutako kontaktuen kopurua, lead-en kalitatea, egindako eskaintza kopurua eta lortutako salmenten jarraipena egitea.
influencer marketina
Influencer marketina produktuak, zerbitzuak edo markak sustatzeko sare sozialetan eragin handiko pertsonekin lankidetzan oinarritzen den marketin estrategia bat da. "Influencer" hauek nitxo zehatz batean audientzia eta sinesgarritasun handia duten pertsonak dira, eta haien jarraitzaileen erosketa erabakietan eta iritzietan eragiteko gaitasuna dute.
Influencer marketina modu eraginkorra bihurtu da xede-publiko batera modu benetakoan heltzeko eta markaren konfiantza sortzeko. Industriarako edo xede-merkaturako garrantzitsua den influencer batekin lankidetzan, markek pertsona horien eragina eta irismena aprobetxatu ditzakete beren produktu edo zerbitzuen ikusgarritasuna areagotzeko.
Influencer marketin estrategia bat ezartzerakoan, garrantzitsua da markaren balioekin eta xede-publikoarekin bat egiten duten eragile egokiak hautatzea.
Influencer marketina egiteko modu arrunt batzuk hauek dira:
Babestutako argitalpenak
Influencer-ek produktuak edo zerbitzuak sustatzen dituzte beren sare sozialetako argitalpenetan, finantza- edo bestelako kalte-ordainen truke.
Produktuen berrikuspenak
Influencer-ek beren kanaletako produktuak probatu eta berrikusten dituzte, beren jarraitzaileei benetako iritziak eta gomendioak emanez
Eduki-lankidetzak
Influencer-ek kolaborazio-edukia sortzen dute marka batekin, hala nola bideoak, blog-argitalpenak edo podcastak, markaren ikusgarritasuna eta sentsibilizazioa areagotzeko.
Gertaerak eta esperientziak
Markek influencer-ak ekitaldietara gonbidatzen dituzte edo esperientzia esklusiboak eskaintzen dizkiete euren publikoarekin partekatzeko, irismen gehigarria sortuz.