sare sozialen kudeaketa
batelan argi eta garbi daukagu: gaur egun, social mediaren estrategiarik gabe, zure enpresa ez da ikusgai. Instagram, TiTok, LinkedIn. Zure xede-publikoa dagoen sare sozialetan egotea funtsezkoa da komunitate bat sortzeko eta harekin konektatuta mantentzeko. hazteko aukera:

social media estrategia
sare sozialak ezinbesteko tresna bihurtu dira erakundeen estrategia digitalaren barruan. batelan sare sozialetan aditu talde bat dugu, marka bakoitzaren identitatera egokitutako edukia sortzen espezializatuta dagoena. hauek dira gure zerbitzuak:
social media plana
funtsezkoa da enpresaren helburuak lortzeko gauzatuko ditugun estrategiak eta ekintzak jasotzen dituen plan on bat izatea.
profil sozialen diseinua eta erregistroa
marka bakoitzaren profil sozialak diseinatzen ditugu, azaleko eta profileko irudiak, testuak eta deskribapenak egokituz.
edukien sorrera
batelan zure marka besteengandik bereizten duen edukia sortzen dugu. jatorrizko edukia sare sozialetan edo blogetan partekatzeko. testuak, irudiak, argazkiak, bideoak, infografiak... zure markaren balioak hobekien komunikatzen dituenak.
sare sozialetako publizitatea
zure enpresari hainbat gizarte-plataformatan produktuak edo zerbitzuak sustatzen laguntzen diogu: Facebook, Instagram edo LinkedIn, besteak beste. sare sozialetan publizitate-kanpainak sortu eta gauzatzen ditugu, ikusgarritasuna eta online inpaktua maximizatzeko, salmentak, kalitatezko lead-ak edo web-trafikoa handitzea lortzeko.
sare soizialak kudeatzeko zerbitzuari buruzko galderak:
sare sozialek marketinean duten garrantzia estrategia komertzialen irismena eta eraginkortasuna handitzeko duten gaitasunean datza. Nola?
- ikuspena: plataforma horiek audientzia orokor batera iristeko aukera ematen diete enpresei.
- elkarreragina: sare sozialak erabakigarriak dira bezeroekin, bezero potentzialekin eta haien buyer pertsonarekin elkarreragin hurbilagoa izateko.
- fideltasuna: etengabeko elkarreraginak eta sare sozialen bidez baliozko edukia emateak jarraitzaile leialen komunitatea eraikitzen laguntzen dute, bezeroen atxikipena areagotuz.
- bihurketak: marken profilek kontsumitzaileak modu eraginkorrean konektatzea eta bihurtzea ahalbidetzen dute. Erabiltzaileen % 36-ak dio sare sozialek eragina izan dutela erosteko erabakian.
zure marketin digitaleko estrategian sare sozialak aprobetxatzeko, kontuan hartu honako urrats hauek:
- identifikatu zure funtsezko plataformak: ikertu non dagoen zure audientzia objektiboa, eta bideratu zure ahaleginak zure negoziorako garrantzitsuenak diren sare sozialetara.
- sortu eduki baliotsua: Argitaratu zure entzuleekin laburbilduko duzun eduki garrantzitsu, erakargarri eta erabilgarria.
- mantendu ahots eta marka koherenteak: Ziurtatu zure sare sozialek zure markaren ahotsa eta nortasuna modu sendoan islatzen dituela.
- elkarreragin eta erantzun: Erantzun zure jarraitzaileen iruzkin eta mezuei modu egokian, eta interesa erakutsi esan behar dutenaren inguruan.
- sare sozialetan publizitatea erabili: Facebook eta Instagram bezalako plataformetan ordaindutako publizitatea erabiltzeko aukera kontuan hartu, audientzia espezifikoetara iristeko eta zure produktuak eta/edo zerbitzuak sustatzeko.
- ikertu: Erabili sare sozialen metrikak eta analisiak zure kanpainen errendimendua ebaluatzeko eta zure estrategia doitzeko.
marketin digitaleko zure estrategian sare sozialez baliatzeak zure markaren ikusgaitasuna areagotzen lagunduko dizute, zure entzuleekin elkarreragiten eta lead-ak nahiz bihurketak sortzen.
ezinbestekoa da sare sozialen estrategien errendimendua neurtzea KPI adierazleen bidez. Hauek dira funtsezko adierazle batzuk:
- garrantzi soziala eta zure markaren inpresioak
- konpromiso-metrikak edo partaidetza-tasa (gustukoak, iruzkinak edo partekatuak)
- audientziaren hazkunde-tasa
- klik tasa
- sare sozialen bidezko bihurketen tasa
gure helburua ez da metrika horien jarraipena egitea bakarrik izango, aztertu ere egingo ditugu informazioa lortzeko eta sare sozialen estrategia markaren beharren arabera optimizatzeko.