batelan argi eta garbi daukagu: gaur egun, social mediaren estrategiarik gabe, zure enpresa ez da ikusgai. Instagram, TiTok, LinkedIn. Zure xede-publikoa dagoen sare sozialetan egotea funtsezkoa da komunitate bat sortzeko eta harekin konektatuta mantentzeko. hazteko aukera:

marketing digital donostia

sare sozialek marketinean duten garrantzia estrategia komertzialen irismena eta eraginkortasuna handitzeko duten gaitasunean datza. Nola?

  • ikuspena: plataforma horiek audientzia orokor batera iristeko aukera ematen diete enpresei.
  • elkarreragina: sare sozialak erabakigarriak dira bezeroekin, bezero potentzialekin eta haien buyer pertsonarekin elkarreragin hurbilagoa izateko.
  • fideltasuna: etengabeko elkarreraginak eta sare sozialen bidez baliozko edukia emateak jarraitzaile leialen komunitatea eraikitzen laguntzen dute, bezeroen atxikipena areagotuz.
  • bihurketak: marken profilek kontsumitzaileak modu eraginkorrean konektatzea eta bihurtzea ahalbidetzen dute. Erabiltzaileen % 36-ak dio sare sozialek eragina izan dutela erosteko erabakian.

zure marketin digitaleko estrategian sare sozialak aprobetxatzeko, kontuan hartu honako urrats hauek:

  • identifikatu zure funtsezko plataformak: ikertu non dagoen zure audientzia objektiboa, eta bideratu zure ahaleginak zure negoziorako garrantzitsuenak diren sare sozialetara.
  • sortu eduki baliotsua: Argitaratu zure entzuleekin laburbilduko duzun eduki garrantzitsu, erakargarri eta erabilgarria.
  • mantendu ahots eta marka koherenteak: Ziurtatu zure sare sozialek zure markaren ahotsa eta nortasuna modu sendoan islatzen dituela.
  • elkarreragin eta erantzun: Erantzun zure jarraitzaileen iruzkin eta mezuei modu egokian, eta interesa erakutsi esan behar dutenaren inguruan.
  • sare sozialetan publizitatea erabili: Facebook eta Instagram bezalako plataformetan ordaindutako publizitatea erabiltzeko aukera kontuan hartu, audientzia espezifikoetara iristeko eta zure produktuak eta/edo zerbitzuak sustatzeko.
  • ikertu: Erabili sare sozialen metrikak eta analisiak zure kanpainen errendimendua ebaluatzeko eta zure estrategia doitzeko.

marketin digitaleko zure estrategian sare sozialez baliatzeak zure markaren ikusgaitasuna areagotzen lagunduko dizute, zure entzuleekin elkarreragiten eta lead-ak nahiz bihurketak sortzen.

ezinbestekoa da sare sozialen estrategien errendimendua neurtzea KPI adierazleen bidez. Hauek dira funtsezko adierazle batzuk:

  • garrantzi soziala eta zure markaren inpresioak
  • konpromiso-metrikak edo partaidetza-tasa (gustukoak, iruzkinak edo partekatuak)
  • audientziaren hazkunde-tasa
  • klik tasa
  • sare sozialen bidezko bihurketen tasa

gure helburua ez da metrika horien jarraipena egitea bakarrik izango, aztertu ere egingo ditugu informazioa lortzeko eta sare sozialen estrategia markaren beharren arabera optimizatzeko.